26 november 2009

not so good day

Lite gnäll.
Fick inte jobbet.
De sa att det BARA hängde på att jag kommer hem 3 veckor för sent från Sydafrika. Men det känns lite konstigt om det nu SÅ gärna ville ha mig, då borde det gått lösa.. Men men.. Skit samma, nya tag!

Fick veta en sak igår som satte sig i halsgropen på mig fan. Det låter helt sinnessjukt att det skulle vara sant, ja nästan äckligt. Funderar på att bryta helt med personen för det här var fan det konstigaste jag hört, men blir lite konstigt när jag inte kan förklarar varför. Sjukt är ordet i alla fall.

Inte alls sugen på jobb nu. Vill mest slappa, packa lite och sova!

Träffade Jocke igår, som jag "träffade" sommaren 2004, shit det var länge sen! Men kul!




Jag kommer sakna dig. Eller, jag gör det fan redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar