30 december 2009

2009 med vänner..

Året som gått. Mest i bilder:


januari. Hade en hejdåfest på Djurgårdsgatan innan det bar iväg på första resan för året till Sydafrika. (tänk om jag vetat det var hejdå till lägenheten med, lika bra jag inte visste)

Februari spenderades i Kapstaden med bästa Rebecca.


Mars. Hemkommen från Sydafrika och en hel del Platens blev det, och fuldans såklart.. Här efter en update med Pia och co..

April. Stefan och Elins bröllop blev också ett bra hejdå till Micke.. Årets 26+23-årsfest i vifolka gympahall, hångel med hästar på Sportif-fest och ett bra valborg hos Pia.

Maj. En tripp till Borås med grill a la wild life. En hel del häng i Norrpan med Anna-Elsa, Jenny hälsade på från Örebro och bästa maskeraden..


Juni. Kroatien för tredje året i rad och en hel del Lollo+Matilda-häng.

Juli. Morgonmötena var flera i veckan. Hälsade på Pia på Gotland tillsammans med Frida, backstreet girls skapades och finbesök från Eskilstuna och Norrköping fick jag!

Augusti. Kvällen då det tog en halvtimma att ta på mig mina skor infann sig. Well hade invigning. Hänget med grabbarna påbörjades och så sades det hejdå till Pia med flera...


September. Linus fyllde närmre 30 än 20 (jag o Lollo gjorde finaste tårtan), jag fick för mig att jag skulle lära mig skata, jag Lollo och Linus gick vilse på vägen från Tornby och särtalning uppfanns så som röd vin hagga.

Oktober. Fester hos Oskar och Kim med massa intressanta urspårningar, jag fyllde 25 och Rise Against sågs!!

November. Jag och Anna visade varför det heter Mjölbyhaka (mantorp är ju faktiskt mjölby kommun), jag och Martin visade vad riktig vänskap är genom att sparkas hemma hos Oskar, Det åktes snowboard mitt på trädgårdstorget och så var det ju min o Lollos 50årsfest med såklart!!!

December pågår ju en hel dag till och ni vet ju var jag befunnit mig hela månaden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar