29 december 2009

Sick!

klädde upp mig lite på jul faktiskt, det ni!


Sjuk. Min lediga vecka som skulle vara massa strand och slappa och njuta består nu av snor, halsont och hosta framför datorn med massa Chuck och hyrfilm. Dock inser jag nu hur bra Chuck faktiskt är, fantastisk serie. Hoppas må bättre i morrn och kunna ta mig till stranden en stund, bara ta det lugnt och slappna av innan Nyår på torsdag.

För övrigt är det trist att man inte kommer ifrån massa jävla drama trots att man är på andra sidan jorden. Jag försöker dock inte tänka på det så mycket och inte ta åt mig. Det är inte mina misstag den här gången, men trist att vara inblandad ändå och behöva ta ansvar för nåt jag inte gjort.

4 kommentarer:

  1. johanna8:42 em

    fan va snygg du är tania :)
    hmm... har öppnat din ellos katalog... men antar att det inte gör något haha.
    saknar dej här hemma du!!!! kramar från lilla kombon

    SvaraRadera
  2. tack!!!
    haha ne det är lugnt vettu :)
    saknar dig med o när jag kommer hem får jag komma o hälsa på i nya lyan! :)

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. vilken fin klänning!! Du borde ha klänning oftare, du passar ju i det!

    SvaraRadera
  4. tack jenny. det enda jag inte gillar med klänning är att det är så svårt med tröja och skor till. speciellt då jag inte använder "finskor" av nåt slag utan typ bara sneakers osv.. :)

    SvaraRadera