17 december 2009

Kortfattat.

Den här bilden säger så mycket. Igår kan de ha rånat, misshandlat och tagit vilka droger som helst. Idag.... är de som vilka killar som helst som hittar en hög med kläder att klä ut sig i.. Jag ler med hela mitt hjärta av den här bilden..

(han i grön klänning, Webster, är en av Kapstadens absolut farligaste gangsters fick jag veta idag.. Enligt mig en av de smartaste och roligaste killar jag träffat.. men skenet bedrar ju för det mesta här, på sätt och vis. Mig skulle han antagligen aldrig göra illa men.. )

Jag är så jävla trött idag, orkar inte skriva så mycket..

1. har spenderat ungefär 700 av donationspengarna nu om ni vill veta. Till julfest i Johns soppkök idag och till att fixa ett ID till en kille (de måste ha ett ID för att kunna söka jobb)

2. jag mår bra!

3. jag saknar er!

4. JAG TRÄFFADE SAVIAN IGÅR. Jag satt på en bar med Damian och drack öl, då kom han gåendes där på Long Street. Jag sprang ner, kastade mig på honom och kramade honom i flera minuter. Shit, jag är så jäkla glad. Det var som en film, haha, han såg mig och vi sprang mot varandra och kramades i slow motion :)

1 kommentar:

  1. Anonym3:42 em

    Blir nästan lite tårögd av er reunion, måste kännas skönt att veta att han lever:-)

    Jag trodde Kapstadens farligaste gangster hade gott om pengar o inte sprang i soppkök. Men inget är ju som man tror där nere, så vad vet jag.

    Längta inte hem nu!
    Kram,
    Iri

    SvaraRadera