26 december 2009

tjohoo

Var ute igar. traffade ett helt gang pojkar som paminner mycket om hanget hemma i sverige. soft! ska aka och skata med dom idag och sen pa fest ikvall. kanns bra med lite nytt umgange. inget fel pa det jag redan har har men kanns lite som det ar mina forra visiters hang, behover lite nytt som ar 2009/2010 ars sydafrika for mig. och jag tror det har ganget med folk passar mig jakligt bra utifran vad jag behover for sallskap just nu. fa lite av det jag saknar hemma i sverige.

synd att jag suger pa att skata dock och kommer tycka det ar skitjobbigt att forsoka aka framfor massa nya vanner. men men, traning ger fardighet?

Julafton spenderade jag i Mitchels Plain. Det ar inte kakstader, men i stort sett det narmsta du kan komma men fortfarande ha hus och inte skjul. Var dar med Damian, Ben och tre killar fran tyskland. Damians familj bor dar. grannarna kom forbi, pratade, umgicks och hjalpte till med maten. Hur mysigt som helst. Dagen efter, pa juldagen, nar de firar jul har, sa akte vi till ett barnhem i andra sidan av omradet, gav lite leksaker och mat och lekte med barnen. Det gjorde min jul nat vart pa riktigt. Underbart!

Nehe, nu ska jag ge mig ivag, gora mig redo for att sla mig lite pa bradan :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar