18 februari 2010

gaaaalet

Dagen innebar en sovmorgon, en fika med Lollo, gym med Matilda och grabbhäng.

Sov sjukt dåligt inatt som sagt, men vid 14 så pallrade jag mig till stan och träffade Lollo för en varm choklad på Yngves. Konstigt när man inte träffats på så länge och man har massor att prata om men så när man väl ses så kommer man inte på hälften av det man tänkt på. Men fan så skönt att träffa henne igen! och skönt se att saker och ting går åt rätt håll.. Mötte upp Matilda för en sväng till gymmet. Haha, efter 20 min crosstrainer, 2 varv på easylinemaskinerna och 10 min cykel så var vi helt slut. Fint vad man är vältränad igen. Haha. Gick hem till henne för makaroner och falukorv innan vi gick till Kim. Så jäkla fint att träffa delar av ligan igen. Martin, Nico, Kim, Eric var i alla fall representerade, saknade lite Oskar, Macke, Linus, Kalis såklart! Mötte Per för en öl på Yngves (fan, Ågatan heter det ju!) men vid 00.30 gav jag upp, helt slut.

Skönt att träffa vännerna igen. Fint!

Slås alltid av hur klok Matilda är, alltid skönt att prata med henne och få kloka svar tillbaka, sånna där svar som blir "ah just fan, så kanske man borde tänka ja"..


Saknar solen, värmen och flipflops. Som jag sa till Martin: "nu är det ett jävla mission att ta sig hem, frysa som fan hela vägen. Tänk om man kunde gått barfota, hoppa i gräset och kanske ta ett dopp i ån på vägen hem i stället. Tänk så mycket trevligare att gå hem då"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar