17 februari 2010

jag vet inte vem jag är..

Vaknade upp efter en natt av knapp sömn. Drömt om Kapstaden HELA natten, vaknat upp, kollat efter Nina i sängen bredvid, men det fanns ju ingen annan säng! Gick upp vid elva, sjukt trött, gick till fönstret och känslan när jag såg grå himmel och vit mark var inte rolig alls. Fan.

Men så lyssnade jag på spotify, min playlist från hösten, på hög volym och det kändes lite bättre. Sen skrev Martin och frågade om jag vill med och dricka öl ikväll och allt kändes lite bättre, haha.

Men fy fan vad det känns konstigt!!!!

Woke up after a night of almost no sleep at all..Dreamt about Cape Town the whole night, woke up, looked for Nina in the bed next to me, but there was no bed! Went up at 11 am, so so tired, looked out of the window and it was the worst feeling when I saw the grey sky and all the snow. Fuck....

It feels so strange...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar