20 februari 2010

gonatt.

Don't like this winter... My heart is freeeeezing..


Linköping är sig likt.
Jag kan inte låta bli att säga det här men alla är så jävla fula här. Då menar jag inte rent utseendemässigt men alla är så jävla karaktärslösa och tråkiga att de blir fula. Folk beter sig så jävla icke charmigt och irriterande att jag inte vet var jag ska ta vägen. Svenne banan....

MEN jag hade en riktigt trevlig/mysig/rolig kväll med bästa Lollo och Matilda. Värt.

Såg Pia en minut också, blir att röja nåt dansgolv med henne i morgon helt klart. Have been missing her!

Nu ska jag sova, jobb i morgon 11-23. Sen ska jag ringa Johanna, och Pia, och Lollo, och Martin.. får väl se var jag hamnar...


dagens samtal gjorde mig påmind om att jag kanske saknar lite... vi får se.. back to reality...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar