19 februari 2010

what about you?


Somnade runt halv fyra inatt. Vaknade vid tio. 6 timmars sömn får väl duga tänker jag.

Jaha, då ska det flyttas igen, mest för att spara pengar. Det här ska bli året av snålhet, sparandes och INGA skulder. I slutändan så spelar pengar roll, i alla fall om man vill kunna göra en hel del saker. Det vill jag. Jag önskar jag kunde spara ihop till både körkort och en sydafrikaflytt inom12-14 månader. Är det rimligt? Jag har ingen aning, men kommer göra allt för att det ska kunna bli möjligt.

Jag vet inte var jag ska börja, borde börja packa redan nu, men det ligger kläder i heeeeela rummet och jag har ingen ordning på papper och viktiga saker. Dessutom har jag inga lådor och vet inte var nyckeln till källaren är. Eller vänta, hittade just två lådor jag faktiskt kan packa i. Sen ska jag sortera kläder med, VERKLIGEN slänga det jag vet att jag aldrig kommer använda igen.. varför ska det vara så svårt? "nej men kanske nån gång... den är ju ok..." Kläder jag haft i 4 år nu utan att haft en tanke på att klä på mig.. UT SKA DET.

Hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar