19 februari 2010

insomnia

ALLMÄNT...
Piercingar: Septum
Tatueringar: En, som jag älskar, den är så jag, nu...
Längd: ca 166 cm
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: brun???
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Eh... ja...!
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Det finns en del
Vilket shampoo använder du: viktigt????
Vilken parfym använder du: Viktigt????
Vad är du rädd för: Att bli sårad sådär igen
Gillar du att tvätta: Vem gör det?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Sjukt kul!


SENASTE...

Film du hyrde: Tror det var sagan om ringen 2 ...
Film du köpte: 10 things I Hate About You
Låten du lyssnade på: Rod Stewart - Young Turks
Låten du hade på hjärnan: se ovan
Låten du laddade ner: Spotify!!!!!! hallå??? :)
Personen du ringde: Matilda
TV program du tittade på: Hm, mamma o jag kollade på nåt tävlingsprogram
Personen du tänkte på: Nina.


FAVORIT...

Mat: hemmagjort hamburgare
Låt: Går inte välja en...
Sak att göra: umgås med vänner
Sport: fotboll
Dryck: Coca Cola, fanta, iskall lättmjölk
Kläder: hoodies
Film: Oj, svårt..
Bil: viktigt????


ANTAL...

Gånger du varit kär: 3 tror jag
Gånger ditt hjärta brustit: på riktigt? 2 ggr
Hjärtan brustit på grund av dej: 2 gånger tror jag
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ganska många ändå... inte räknat dock
Ärr du har på kroppen: hur många som helst.


SENASTE...

Bok du läste: Flyga Drake
Personen du fick mail av: Hm, från flygbolaget tror jag
Personen du fick brev av: oj.., det vet i fasen
Personen du fick sms av: Kim
Gången hela din familj åt middag tillsammans: HELA??? ja det vet i fan.. förra julen?


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Träffat pappa, farmor, mamma och lillasyster...
Var det kul: Klart!
Hur tidigt stiger du upp: Om jag är ledig, runt 11..
Gillar du att slåss: på skoj ja
Vad ska du göra ikväll: sova?

Är du seriös: ibland
Vad är du allergisk mot: inget vad jag vet
Var har du ont: lite i hjärtat
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: nästan haha
Favorit serie: Californication


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: mycket gott..
Är du glad nu: inte direkt.
Var du glad igår: lite.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej
Vad dansar du till: det mesta!
Stockholm är: helt ok
Göteborg är: En fin stad.mysigt
Kan du sjunga: illa..
Mer värt än guld: Vänner
Spaghetti eller makaroner: spagetti
Ett land jag helst vill besöka: ALLA!
Ska bli skoj: träffa folk i helgen
Ska inte bli skoj: att inte veta vad jag ska göra närmsta framtiden
Sparar till: Sydafrika/körkort
Väntar på: framtiden
Pålägg som gäller: ost och gurka
Dagens dryck: Mjölk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar