22 februari 2010

Önska mig lycka till..

Jag är sjukt nervös nu, ska på en intervju på onsdag som skulle innebära det mest vuxna jobb jag haft. Jag HOPPAS bara att det inte faller pga körkort igen. Jag MÅSTE ta det där jävla körkortet i år. Det kostar ju bara så himlans mycket pengar, det är det som tar emot. Vill ju RESA för mina pengar, men jag kanske måste ta tag i mig själv och inse att jag behöver bli lite vuxen med. Körkort innebär en hel del vuxenpoäng har jag hört...

Var jobbet är? På Skänninge Anstalt som fångvaktare. Hur tufft vore inte det? Va`? Det vore en jäkla erfarenhet i alla fall.. Och en säker inkomstkälla. GE MIG?!!!!!

Men jävlar vad nervös jag är inför intervjun..

4 kommentarer:

  1. Mikael10:48 em

    Lycka till min vän

    SvaraRadera
  2. fångvaktare..?? HAHA! vi lever inte på 1800-talet! KRIMINALVÅRDARE, tania, kriminalvårdare :)

    SvaraRadera
  3. haha men alla förstår ju inte då! jag tror jag har en hel del efterblivna som läser här :)jag skulle nämligen förklara för en igår om det och svaret blev "vadå kriminalvårdare??? vad gör dom?" men fångväktare förstod personen!

    SvaraRadera
  4. HAHAHA! ah, då förstår jag! :D

    SvaraRadera