24 mars 2010

onsdag, jag är trött, ge mig sömn!



Saknar mina tjejer Martina, Josefin och Nina.. Får nog bli en tripp till Malmö snart och hälsa på de två förstnämnda och förhoppningsvis en till Schweiz i juli och hälsa på Nina. PENGAR!?!? Det är konstigt att man kan bli så nära vänner på några månader, men å andra sidan bodde vi ihop, åt ihop, sov ihop, festade ihop, var bakis ihop, var sjuka ihop osv.. Ingen vän här hemma man spenderar så mycket tid med på så kort tid. Nina kommer alltid vara en av de bästa personerna jag träffat i mitt liv. Önskar hon fanns närmre till hands ibland..

Jag känner mig helt ihopskryklad i hjärnan idag. Sista jobbdagen. Känns inte som jag vet vad jag själv tänker just nu. Tur att de första timmarna är slappa. Ikväll blir det väl en del läxläsning, ringandes och lite snack med vissa av kidsen som gjort saker man inte ska..

I morgon är det torsdag. En bra torsdag hoppas jag. Den ska inledas med att sova LÄNGE kan jag lova, sen får vi se om det bär av till annan ort för lite häng. Vore värt.

Later!

1 kommentar: