24 mars 2010

Trött tjej





Kan inte riktigt förklara hur skönt det ska bli att sluta om 4 timmar. Hur skönt det ska bli att sova länge i morgon och när jag väl vaknar inte behöva stressa iväg till jobbet igen. Hur skönt det ska bli att kunna slappa några timmar.

Ser fram emot en riktigt kul helg. Den smygstartar i morgon med lite häng. Fredag blir det antingen lite fest(nyktert) här i Mjölby eller en fika i stan med Matilda och Lollo. Lördag jobbar jag 8-18, sen väntas det återträff med alla nior som gick ut 2000 i Mjölby kommun. Spännande värre, kommer krävas en del alkohol känner jag just nu, haha. Söndag = sova!

Jag funderar ibland på varför jag bloggar. Jag vet inte, egentligen bara för min egen skull, det är kul att skriva av sig och det är ett bra tidsfördriv. För ärligt talat, hur spännande kan det vara att läsa? Antagligen därför jag (nog?) bara har läsare som vet vem jag är. Jag skulle nog aldrig kunna locka till mig läsare som en annan Blondinbella eller liknande.. Spelar mig ingen större roll. Jag skriver nog lite för att de vänner jag har ska kunna förstå mig lite bättre också, det är inte allt jag skriver här som jag skulle ta upp med dom personligen annars..

Men mest är det ju bara ordbajseri, precis som nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar