23 mars 2010

tidsfördriv

Matvanor:

Bästa maträtt? potatismos och ugnsfalukorv
Bästa dryck? iskall lättmjölk

Hat dryck och maträtt? lakrits shot, har ingen hatmaträtt..

Bästa alkoholdryck? "white Russian med kolasmak"

Använder du smör på smörgåsen? japp
Smågodis eller färdiga påsar: smågodis!

Favoritglass? krossad choklad


Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? i snitt 500 kr

Har du mer skor än kläder? nae

Favoritplagg? min rosa/lila/blå luvtröja från HM

Hatplagg? klackskor (på mig alltså, inte på andra)


Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? jobbar

Vad vill du bli? det jag är idag typ

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? mycket!

Är lönen viktigast? verkligen verkligen inte


Boende:

Lägenhet eller hus? lägehet

Framtidsplaner med boende? hus vid havet?
Litet eller jättestort? Drömboende? läget är viktigast
Landet eller mitt i stan? mitt i, eller nära, stan!

Mysigt eller sterilt? mysigt


Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej? nej, nej

Älskar du någon? nej (bara vänner o familj då såklart)

Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? ja, oftast

Tycker du om att dricka dig full? ibland

Hemmafest eller krogen? hemmafest!

2 kommentarer:

  1. Bra med tidsfördriv, då har jag nåt att läsa ;P

    SvaraRadera
  2. Tur man gör någon glad!

    SvaraRadera