23 mars 2010

Trött!



Haha! Jag ser ut som en Alien, dessutom ser det ut som att jag gråter, men jag är bara nyvaken med glansiga ögon. Jag drömmer så sjukt mycket varje natt nu, kanske för att jag inte sover lika hårt hemma hos mamma som hos mig själv. Vaknar varje morgon och undrar vad som hände kvällen innan och vad som bara var en dröm. Drömmer saker som lika gärna skulle kunna hända. Mycket förvirrande.

Min vecka:
Idag ska jag träffa Sara vid 12, laga lunch till henne. Ska bli så jäkla kul att träffa henne igen, det var verkligen en evighet sedan sist! 14-22 är det jobb, sen åker jag till Linköping för att säga hejdå till Johanna som drar till Indonesien i morgon.
I morgon blir det jobb 14-23
Torsdag är jag ledig, på eftermiddagen/kvällen ska jag hänga och laga mat i nice sällskap.
Fredag är inte riktigt bestämt men hade tänkt att kanske träffa Anna som är hemma från Uppsala?
Lördag blir det antagligen jobb 8-18 och sen är det utgång i Mjölby som väntar. Är återträff med gamla niorna från 2000. Spännande värre haha. Vi får väl se.
Söndag... sova?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar