17 april 2010

latast i världen

Varför är det så svårt att ta på sig kläder och gå utanför dörren innan kl. 14 en lördag? Alltid samma sak, spelar ingen roll om jag är bakis eller inte. Jag är bara lat, och hatar att ha en exakt tid att passa. Men jag SKA, inom 15 min. För systemet stänger 14 och jag vill nog allt ha lite vin ikväll. Åker in till Norrköping och Anna, sen antar jag det blir en sväng till Hugos också! Skönt komma iväg lite till en annan stad och annat folk!
Mer sånt!

Peppar som fan på Malmö i Maj. Har sökt lite jobb där med. Det finns så jäkla mycket jobb med invandrarungdomar och liknande där nere, skulle vara perfekt att få in en fot nånstans där. Är nog mer sugen på Malmö än Oslo, även om Oslo kanske kan ge mer pengar. Men vad fan, pengar ÄR inte allt, så är det bara.

Nehe, stan innan 14 var det ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar