18 maj 2010

det där

Jag är på lite bättre humör. Men har lite av en tomhetskänsla i mig. Jag vet fan ingenting vad jag vill just nu. Allt känns som ett stort jävla mörkt moln över mitt huvud. Jag ska ta en lång dusch nu.. Försöka få bort känslan. Jag vill inte hamna i det här igen. Var länge sen nu. Fan.

Förresten. Matilda. Tack för att du finns. Du är den bästa och klokaste jag vet just nu.

Jag tänker lägga energi på det och dom jag tycker är värt det just nu. Glömmer inte bort er andra, men jag orkar inte vara någon annans energikälla just nu. Kalla mig egoistisk eller självupptagen om du vill. Men jag kan inte. Det drar ner både mig och andra.

1 kommentar:

  1. Det gör jag alltid! Lovar dig det :) och du, inga bekymmer är så små att man måste gå och hålla på dom. Prata om du mår bättre utav det! PUSS.

    SvaraRadera