18 maj 2010

trött!!!!!!!!

Usch. Fy fan. Det känns inget bra nu. Har förträngt allt så jävla mycket. Inte sagt nåt till nån speciellt mycket om det. För ens egna problem låter så små jämfört med andras. Men det får mig att må skit, så det är ju inget bra eller hur, även om andra mår sämre. Beslutångest AB. Om allt. Och jag vet att många tycker jag ska sluta gnälla och göra nåt bra av det. Men det är inte alltid lätt. måste fixa sig med jobb, boende och allt sånt med, kan inte bara sticka liksom.. men jag har kännt så här i 4 år snart. Det här är INTE hemma för mig. Men, förhoppningsvis är jag på väg nu....

I don't want to feel like I don't have a future.I don't want to feel like it's an end of a summer.Let's not fall back to sleep like we used to.I don't want to wake up knowing I don't have a future.Impossible. Your love is something I cannot remember.I don't want to spend another day in this city.I woke up thirsty, it's hard to go back you know.Let's not fall back to sleep like we used to, do you remember?I don't want to wake up knowing I don't have a future.Impossible. Your love is something I cannot remember.And there's a first time and a second time, you've got to hold on.Did you know it could happen to you?Your love is something I cannot remember.I don't want to see the same pictures all over.And I've been standing on the same spot now since it's been over.'Cause someone promised me a new chance, yes you promised.I don't want to wake up knowing I don't have a future.Impossible. Your love is something I cannot remember.And there's a first time and a second time, you've got to hold on.Did you know it could happen to you?Your love is something I cannot remember.You are just like your mother, I'm just the same as the others.Do you believe everything they write in all those magazines?Stay out of love until you're ready, stay out of it 'cause it scares you.You'll still find your love outside the public library.

Funderar på en tripp till Västerås i helgen. Vi får se..

3 kommentarer:

  1. Anonym7:42 fm

    Fyra år är alldeles för länge att inte trivas. Det är faktiskt bara att flytta! När jag längtade till Stockholm så flyttade jag dit på stört. Jag hade heller inga pengar, men vem fan behöver det? Det viktigaste är ju att hjärtat mår bra! I värsta fall får man väl flytta hem igen, vart än du nu ska.
    Sen får man faktiskt inte klaga om man inte gör något åt det! ;)
    Lycka tilL!

    SvaraRadera
  2. Anonym9:10 fm

    klart du ska prata om det som gör att du mår dåligt! vännen, känn aldrig att dina bekymmer är mindre än någon annans, dom är dina och berör dig, så klart inte inte ska behöva hålla inne på det..

    miss you.

    SvaraRadera
  3. Anonym: Allså. först hade jag pojkvän här. sen pluggade jag. och jag ville verkligen plugga det jag gjorde. så det är egentligen bara ett år jag varit i detta läge på riktigt. och då hade jag en resa till sydafrika inplanerad... så nej, det har liksom inte bara gått att flytta.. sen har jag ju inte riktigt vetat var jag vill flytta, det är ju sånt som växt fram under tiden. så, nej, det är inte så där enkelt hela tiden...
    jag gör ju något åt det hela tiden, söker jobb, hänger ut i olika städer för att känna av var jag kan tänka mig bo osv osv.. och pengar behövs till att betala hyra och räkningar? kronofogden känns inte så aktuellt för mig och jag har inga föräldrar som betalar om det skiter sig... så lite ansvar måste man faktiskt ta med..

    erika. ses snart!

    SvaraRadera