6 maj 2010

Igår...

Matilda mötte mig på stationen, så gick vi hem till mig och styrde min favvomat just nu, hemmagjort potatissallad med pestodressing. Jag hade hittat SVINgod fetaost på Priso också.. Den blir det fler gånger, krämig som bara den! Vi kollade på senaste Gossip Girl och prata en massa skit typ.. Nice onsdagshäng!

Sen bytte jag lite kläder och när Matilda gick hem så gick jag till Pia. Det var nice att få sitta i hennes trädgård igen, men stor eld i mitten, massa filtar och härj. Vi gick till Platens. Jag minns inte sist jag dansade så mycket, sist jag var kvar till stägning, sist Pia var så full HAHA! Jag hade skitkul, och då kände jag typ ingen mer än Pia när kvällen började av de som var med ut. Tummen upp för bra människor! Att jag dessutom hade så kul utan att dricka en droppe är bra skit!

Nu blir det lunch hos farmor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar