6 maj 2010

Trött tjej!

Tränat igen, jag blir så glad på mig själv. Idag var jag dödstrött när klockan var 17, hade sovit lite halvdåligt inatt. Jag lade mig på soffan och sov 45 min. När jag vaknade vid kvart i 18 (ställde larmet) så var jag heeelt seg och tänkte först somna om. Men nepp, jag tänkte om, satte mig upp, tog fram träningskläder och vid tjugo i 19 var jag på väg mot träningen i Berg. Alltså, jag minns inte sist jag var så peppad att faktiskt träna. Det är flera år sedan, antagligen när jag spelade i Ljungsbro 2005/2006. Bra skit! Om två veckor spelar jag första matchen. Sweet!

Jag har typ inget att skriva. Allt är ok med mig. Jag mår bra. Jag har vänner som gör livet gött! Jag trivs med att vara singel på RIKTIGT nu. Jag saknar lite närhet ibland men thats it. Har massa andra saker att fokusera på just nu. Jobb? Boende? Resa? Ja ni vet... sånt där som man måste veta om framtiden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar