14 juni 2010

fläsk och muskler.

Jag VILL så gärna bli lite nyttig. I alla fall träna mer. Ha lite motivation till att ge mig ut och springa. Gå till gymmet. Nu är fotbollen snart slut för våren, känns som jag precis börjat komma igång och så är det uppehåll i fotbollen. Typiskt. Jag VILL kunna motivera mig själv till att springa i typ 30 min, men det går inte, jag tror jag ska dö efter 15. Det är inte så att jag inte KAN, för jag klarar en match på 90 minuter. Det sitter i skallen. Har aldrig kunnat motivera mig själv till att ge mig ut och springa. DOCK har jag ett gymkort, som jag betalar 300 kr i månaden för. DET borde jag utnyttja oftare, haha. Crap! Tänk om jag bara kunde ge mig ut o springa 20-30 min varje dag, det skulle räcka LÅNGT! Hm, är ledig hela dagen idag, ska fika med Sandy vid 15, men sen har jag hela jäkla eftermiddagen fri. Ska jag springa kanske? Vi får se... Nu har jag tänkt tanken i alla fall. Får väl se om jag klarar av det.

KASS är jag!

1 kommentar: