16 juni 2010

gaaaaaaaaaaaad

Startade en diskussion med min mor om vad som är normalt. NORMALT, vad fan är det för jävla ord? Det handlade om prostitution på tv. Så sex låg ju ganska nära i samtalsämne. Jag påstod bara att om två personer gillar att slå på varandra när de har sex så är det väl helt friskt. Men tydligen måste man ha nåt jobbigt som ligger inom sig som gör att man vill slå på nån, för det är inte "normalt".

Fan folk tänder på massa olika knäppa saker. Folk gillar "konstiga" kläder, äter konstiga saker, säger konstiga saker osv osv... varför skulle det vara annorlunda inom sex, att alla gillar samma saker?

Hm, ja vad säger ni?

Jag ville gärna säga "ja men jag då, jag gillar ju att få ett strypgrepp om halsen under tiden, sorry mamma jag är inte frisk alltså? vad är det i min barndom som gör att jag gillar det tror du???"

Men jag lät bli..

(nu blev det här väldigt personligt, men vem bryr sig. allt behöver ju dessutom inte vara sant. haha)

1 kommentar:

  1. Håller med i ditt resonemang, vad är normalt? och hur kul att sex varit om det hade varit "normalt" :P

    SvaraRadera