16 juni 2010

Ingen lust

Jag vet inte vad det är med mig. Men lusten att dricka alkohol och gå ut är som bortblåst. Ska ju antagligen ut ikväll med Johanna och Anna, och förstå rätt nu, jag vill jättegärna hänga med dom. Men tanken på att gå ut känns helt främmande, fel. Dock tror jag bara att det är för att jag inte varit ute på EVIGHETER, så att jag glömt hur det är. haha. Men jag tänker att jag hellre sitter o fikar, hänger och pratar skit, nyktra, för att sedan ta sista tåget hem och sova. Men jag vet inte, ska väl ge det en chans ikväll. Känns bara så jävla krångligt nu när jag inte bor i stan med. Äh, nu får jag fan rycka upp mig. KLART DET BLIR SKOJ. Anna och Johanna gillar dessutom att dansa och det är nice. FULDANS för folket.

Fick Rasmus Kellermans skiva igår, den är fin är den!

I morgon är det torsdag. Domedagen, typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar