6 juni 2010

Gonatt

Jag är helt död efter matchen, ska försöka sova nu. Jag gråter fan konstant, helt sinnes. Kan inte sluta. Storgråter inte alltså, men tårarna rinner ändå hela tiden. Det är som om jag har så sjukt mycket ångest i mig och den måste ut ut ut.

Det är mest för att det känns som jag förlorat nåt jävligt bra. Men mycket också över just det att jag tillät mig känna och tillät mig lita på nån igen. Att jag släppte nån inpå. Och så blev det så här. Jag är så jävla rädd för att jag aldrig mer kommer våga, eller i alla fall hur lång tid det kommer ta till nästa gång.

Jag önskar faktiskt, just idag, att det aldrig hade hänt.
I can't eat
I can't sleep
I can't think straight
I did not know it could be like this
Some things are better off being left alone
There are things that are better left unknown

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar