6 juni 2010

Gone


Spela fotboll är bra för mitt huvud. I två timmar så tänker jag inte på något annat än just fotboll. Och efteråt känns oftast det mesta lite bättre. Jag har en klump i magen. Det kan jag inte neka till. Men har inte den ångesten som jag hade innan idag. Då ville jag bara stanna hemma och fortsätta gråta. Nu är jag ledsen. Men på en annan nivå. Jag måste nog tyvärr släppa taget, gå vidare. Om det är meningen att vi ska ses igen så gör vi det. Men jag kan inte sitta och vänta på någon som fortfarande har känslor för sitt ex. Jag har själv varit där och vet att det inte går att styra över och att det inte är lätt att ge sig in i något nytt hur som. Det är sommar, jag har massa underbara vänner och för en gångs skull är jag inte helt fattig. Det kan bli en bra sommar! Det blir vad man gör det till. Det gör bara lite ont just nu. För han är så jäkla fin och bra. Men det går över.. Det gör det!

2 kommentarer:

  1. Det går över. Du om någon vet det!
    Och vi ska ha en underbar sommar..

    SvaraRadera
  2. PUSS. <3

    ja, det ska vi ta mig fan.

    SvaraRadera