14 juli 2010

babbel.

Jag borde städa. Som fan. Men orkar inte. Tänkte jag skulle hinna det i morgon. Men en arbetskamrat bad mig komma och spela minigolf vid 12, så jag jobbar lite gratis mellan 12-14 i morrn. Bara för att jag vill träffa hennes son som hon skulle ta med. Världens, jag lovar, sötaste unge. Han har frågat efter mig typ varje dag sedan han var med henne på jobbet för några veckor sen. Barn har en tendens att gilla mig, faktiskt, tro det eller ej!

Undrar när pappa kommer hem? Hoppas det dröjer lite, jag trivs fruktansvärt bra här i hans lilla mysiga tvåa. MEN, ok då, lite kul att träffa honom kommer det bli, han har ju varit borta sedan midsommar trots allt.

Men gud vad jag längtar efter att få ett jobb snart och kunna skaffa mig en egen lägenhet! Jag saknar det. Ha nåt eget att pyssla om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar