15 juli 2010

livrädd med stil!

Klart det är jobbigt att prata om allt det där, men jag MÅSTE fatta nån gång att JAG duger. Nån KAN faktiskt vilja ha MIG. Jag måste få in det i mitt huvud och få det att vara kvar där i ALLA lägen. Jag försöker så gott jag kan. I stället för att balla ur och bli sådär, jobbig, så försöker jag tänka logiskt. Jag vet att det här ÄR och att det ÄR på riktigt. Varför måste min mage göra uppror ibland och få mig att tvivla!?

Kanske för att jag tidigare blivit bränd så många gånger förr. Fått höra att jag är den enda och sen har det inte varit så. Om och om igen. Min mage reagerar på sånt här helt enkelt.

Skärp till mig nu!

2 kommentarer:

  1. saaaamma här..

    SvaraRadera
  2. Anonym10:18 fm

    <3
    du är värd det här. and you know it.

    SvaraRadera