21 juli 2010

Jenny I fuckin love ya

"Sen har jag funderat en hel del över det här med män. Jag menar, vafan. Jag har så många bra, snygga tjejkompisar som JAG om jag var kille, definitivt skulle vilja ha. Men nej, de måtte vara dumma i huvudet och blinda. Vi har diskuterat det här på jobbet, eftersom Ann-Sofi är ganska nybliven singel. Man börjar ge upp. Man träffar ingen, eller så träffar man 7 st samtidigt, men när det väl börjar bli allvarligt och man känner att man släpper lite på de där murarna man byggt upp - SMACK - så kommer man ner på jorden igen. Den senaste i raden är Tania. Och jag blir lite ledsen, jag VET vilken bra tjej hon är. Varför fattar inte han det?
Näe fan, det suger verkligen att vara singel ibland."

Jenny... tack... puss

2 kommentarer:

  1. och för övrigt är det ju inte jättelångt mellan Örebro och Västerås, så jag kan åka dit och sätta en rostig gaffel i låret på honom?

    SvaraRadera