21 juli 2010

korkat

Kollat igenom msn-konversationer.
Den 6 Juli.
(00:51) Jacob:jag tycker om dig tania
(00:52) Jacob:i hela hjärtat

14 juli:
(00:26) Jacob: har tänkt lite på malin senaste dagarna, inget du behöver vara orolig över så, kan bara inte hjälpa att tycka synd om henne. Blev lite så efter vi träffade på micke

(00:49) Jacob:fast du vet, det handlar inte om att jag ska välja nån nu
(00:50) Jacob:eller rättare sagt välja mellan er två
(00:50) Tania:

nej jag VET det. men ja du vet.. jag har fått höra det så många gånger förr, att jag inte kan låta bli att börja tänka galet en stund. men jag har blivit bättre på att slå bort tanken rätt snabbt



(01:01) Jacob: tänk inte mer på det där

Tre dagar senare lät det LITE annorlunda.

är det konstigt jag är förvånad och undrar och känner mig sjukt lurad?

FY FAN. jag vill inte känna så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar