14 augusti 2010

Fy fan så äckligt!

Inget för känsliga läsare:

Vaknade med feber. Stoppade i mig två alvedon, satte mig i duschen och hostade slem. Satt väl där i en halvtimma. Först i varmt vatten, för jag frös, sen dog jag av värme så bytte till kallt vatten. Hostade så jag nästan kräktes. Gav upp efter ett tag. Satt i badrummet, för trött för att ställa mig upp. Torkade lite, sen gick jag och lade mig i soffan igen. Åt lite fil med sylt. Men varje sked var ett mission att få ner, gjorde så jävla ont att svälja. Somnade sen skönt med lite feberdrömmar. Vaknar av att det smakar APA i munnen. Det smakade fan kemikalier. Bittert. Jag vet inte. ÄCKLIGT bara. Inser att jag har var i munnen. Och det tar inte slut. Står och spottar inne på toaletten i evigheter, det tar inte slut. Och det smakar fy fan så jävla äckligt. Till slut verkar det vara slut på äcklet. Min halsmandel är nu hälften så stor mot de senaste 2 dagarna. Jaha, då vet jag vad den innehållit. FY FAN. Jag har nog aldrig varit med om något snuskigare. MEN, nu mår jag tusen gånger bättre. Kan prata igen! Kan svälja utan att spänna hela kroppen. Har inte lika hög feber. SKÖNT!

Men ändå. FY FAN SÅ ÄCKLIGT. Hoppas det inte blir mer av den varan, att skiten går över nu. Att jag är frisk snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar