18 oktober 2010

Från och med idag.

Idag är en sån där dag då jag ska ta tag i saker och ting. Jag är alltid bra på det när jag umgåtts med Jacob. Han är bra på att få mig att lyfta ett finger och göra de där sakerna jag behöver göra. Jag är ju annars ganska värdelös på att få saker gjorda om de verkligen inte MÅSTE göras. Men ja, han får mig att göra det, utan att tjata. Det är en fin egenskap som kompletterar mig bra. Jag behöver nån som säger åt mig och påminner mig!

Jag ska gå till gymmet här nedanför mig och skaffa årskort. Jag ska ringa Studio Fitness och säga upp mitt kort där. Jag ska ringa hyresvärden så de kan komma och kolla på mina väggar. Jag ska ringa elbolaget och säga att jag vill ha elräkningen varje månad. Jag ska ringa och fixa så jag får nya papper så jag kan börja övingsköra nån gång snart. Jag ska INTE ringa och anmäla tv-innehav..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar