17 oktober 2010

Snart är det vardag igen, men jobba ska jag inte förren på onsdag.

Så var det söndag kväll. Helgen gick fort. Antagligen för att den var felfri och fin. Torsdag bestod av shopping och filmkväll.

På fredagen skulle jag och Jacob skruva ihop min bokhylla. Det gick, men tog tid och tog dessutom nästan slut på mitt tålamod. Haha. Skönt att han pallar med mig.
På kvällen gick vi till Alexandra, där var Dennis, Sandra, Mange, Rille och en massa andra. Vi kollade Idol och drack vin. Jacob och Dennis fann varandra såklart, dalmasar som dom är. Jag och Rille dansade bugg och Sandra tyckte vi var nördiga. Vid 24 var vi hungriga och lite runda runt fötterna. Då blev det Sibylla sen hem och sova! Skönt.

Lördagen var sjukt slapp. Bubbelbad, pizza och film. Somnade innan 01. Skönt. Igen.

Nu är det Söndag, vi har gått en långpromenad i solen, bakat muffins (världens godaste med blåbär, hallon och vit choklad) och kollat film.

Jaja, intresseklubben har antecknat nu antar jag om Tania Karlsson Sincics spännande liv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar