31 oktober 2010

Nu är det söndag

Vad har hänt sedan senast?
Jag har åkt tåg, gick av på fel station i Örebro så jag fick springa till centralstationen för att inte missa tåget till Västerås. Känns lite överflödigt med två stationer i Örebro? Hur som helst.
Kollat på tv. Kollat på filmer. Lagat mat (panerat fisk, ätit ost och kex, frukost x3, pannkakor). Spelat tvspel och dataspel. Kollat på lite mer tv. Gick en långpromenad. Fördrivit tiden med varandra hrrrmmm... Och så vidare.

Snart är det måndag och jag ska åka hem. Slipper betala tåg då jag kan åka med pappa och Åsa till Mjölby i morgon eftermiddag.

Så ja, spännande uppdatering.

Jag önskar att Västerås låg lite närmre Mjölby.

1 kommentar:

  1. Jag var också i örebro i söndags, på station;)

    Verkar som att vi är lika där, att vi gärna inte pratar om saker men har lätt för att skriva om det!

    Ja jag tänkte fortsätta skriva om händelserna lite senare idag, hoppas att någon läser det.

    Kram

    SvaraRadera