22 november 2010

jag försöker göra mina dagar lite mer spännande. så jag slipper tänka

Idag har varit en rätt kass dag igen. Synd att de ska återkomma när det känts ok så pass många dagar i rad. Men men. Sandra kom förbi på kvällen så jag lagade lite mat + matlådor till oss och hon färgade mitt hår. Vi kollade dessutom på Ung och Bortskämd och undrar fortfarande om det är på riktigt, haha. JÄVLA praktmongon! -"hur lång är en arbetsdag då? 2 timmar?" -"nej åtta timmar!" -"vaaa? det är ju en hel dag?" är fortfarande bästa kommentaren.

Mår lite bättre nu. Men jag kan inte tänka klart alls. Tänker inte alls logiskt och inte alls för mitt eget bästa. Men det kanske kommer.,,

Som jag skrev i fyllan i lördags så fick jag förfrågan om att komma och spela fotboll igen. Jag har ju ett ego så det känns lite bättre att nån frågar efter en, än att man ska ta tag i det själv. Tränaren ringde idag och jag ska prova i morrn. Div 3 och 4, känns rätt skoj och lagom. Har inte spelat högre än div5 på några år nu, så det blir lite av en utmaning dessutom. Rätt sjukt när jag tänker på att jag trots allt gjort några matcher i div1 i mitt liv. Punktmarkerat Caroline Seger till och med, HAHA, hon var snabb. Sen blev jag gammal och lat. Men div 3 tycker jag faktiskt är lagom på alla sätt. Seriöst men ändå inte på liv eller död.

Det ska bli skönt att börja röra på sig igen hur som helst! Och inomhusfotboll är ju så sjukt skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar