22 november 2010

jaha. nehe..

Sex. Japp. Ni hörde rätt. SEX. KNULLA. LIGGA. whatever. Det är det värsta i mitt huvud just nu. Det är den biten jag har svårast att se mig i med någon annan, någonsin. Och det har jag aldrig kännt förut. Innan har det varit det där andra, att komma nån nära, vara vänner, umgås, lita på varandra, som jag inte kunnat förstå hur jag ska kunna göra med nån ny. Men nu, av nån jävla anledning, så vet jag inte hur jag fan ska låta nån annan ta på mig igen, någonsin. Kanske för att jag aldrig kommit nån så nära i den biten förut, på ett så sjukt avslappnat sätt och kul sätt och bra sätt. Svårt att förklara här utan att bli för personlig. Jag vet bara inte hur jag någonsin igen ska kunna gilla sex med nån. Sjukt. Helt sinnessjukt.

Jag saknar allt det där andra med, nåt fruktansvärt. Bara vara och göra så lite som möjligt tillsammans. Kramas.

1 kommentar: