21 november 2010

lite oviktigt

Förstående: det sista jag gör är fan att döma folk för vad de gör/tycker/vill
Öppensinnad: Se ovan
Osäker: När det kommer till att göra saker jag inte känner mig tillräckligt insatt i.
Intressant: som fan ska ni veta.
Hungrig: Inte just nu
Smart: varken mer eller mindre än de flesta.
Barnslig: barnslig JA omogen NEJ
Rolig: Jag skrattar åt mina egna skämt
Pratglad: om jag har något att prata om, eller om jag blir nervös
Frågvis: nyfiknast i världen
Ordningsam: Haha inte alls. lappar och grejjer och kläder överallt
Hälsosam: Cigg, öl, vin, chips.. fan
Blyg: inte alls faktiskt.
Sentimental: alldeles FÖR
Lättförstådd: inte ett dugg
Lätt uttråkad: Ett avsnitt av en bra tv-serie räcker för att jag ska glömma att jag har tråkigt
Ansvarsfull: när det väl gäller så ja
Vegetarian: inte.
Besatt: internet
Arg: ganska lätt, men går över lika snabbt
Glad: utåt sett nästan alltid..
Pålitlig: om DU är det så
Laglig: Inte i alla lägen nej
Filosofisk: hm.. nja..
Svår: Vet inte, är jag det?
Positiv: jobbar på det.
Lätt att förföra: nej. eeeeller? Beror ju på vem som förför! Kräsen ska man vara.
Bra på att ge komplimanger: har blivit bättre på senare år!
Bra på att få komplimanger: helt klart sämst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar