12 november 2010

tell me

Jag vill känna mer, Se mer än jag ser.
Något kommer brännas ned

En miljon på banken men ingenting att leva för

Inget ljus utan mörker. Jag står i mitten nu
Jag kan se det från ovan fast jag är under dig
En prostituerad soluppgång där jag blickar ut
Jag vill kramas och kyssas men du vill knulla mig

--------------------------

Blivit lämnad I staden, medan du gick och blunda.
Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget.
För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken.
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

---------------------------

Jag har gått för långt

Kan inte sluta gå
Hjärtat sitter utanpå
Slår inte som det brukar slå
I ett ensamt rum
En sekund blir tusen år
För ljus att nå
Så djupa sår
Sjunker lite lägre för varje gång jag vänder om
Men jag vände om ännu en gång
Orden fastnar halvvägs jag vet inte hur jag bär mig åt
Samma gamla visa men jag vet inte vad det är för låt

Allting börjar om
Jag kan börja om
Jag behöver hela mig så jag kan ge dig hela mig
När allting börjar om

Jag har gått så långt
Nästan blivit van
Historian upprepar sig och slutar alltid likadant
Sidan som gått vidare har någon redan rivit av
Så jag griper tag
I vita blad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar