9 december 2010

Glen Kirkham



Jag och Nina hade inga direkta planer igar. Vi akte med taget mot Luzern, efter att ha druckit en flaska vin, utan att veta mycket om kvällen. Vi hade kollat upp lite ställen och visste att vi kunde ga och titta pa nan som spelade kl 22 pa ett ställe. Sen skulle vi vara tvugna att ta sista taget hem vid 00.30. Helt ok tänkte vi. Det slutade med lite väl mycket dricka, en skitkul spelning där jag nog önskade hälften av latarna (jobbig som fan var jag, uppe och härjade pa scenen osv), dans till 03.30 och sen en efterfest pa ett jävligt fint hotel med en tydligen känd musiker (och hans band) vid namn Glen Kirkham, mitt i Luzern. Bästa var när Nina sa till mig vid 00.30 "nu gar sista taget" och vi hade ingen aning om hur resten skulle lösa sig. Men det löser sig alltid som jag säger. Även denna gang :)


3 kommentarer:

  1. Daniel2:02 fm

    We had an awesome night, it was a good gig and cool to meet you. I think a lot of people had a great time which is alwazs nice. Nina is crazy, and you are a little bit too ;) Hopefully see you next time we play. Dan x

    SvaraRadera
  2. Hej Daniel. How did u find my blog anyway? And, are you on facebook? Nina is crazy, thats why I like her.

    Yes it was a fun night for sure.

    U come and play in Sweden and I'll be there.. Im back in -15 degrees and lots and lots of snow..

    xo

    SvaraRadera
  3. Hey... I'm a magician, I've got lots of tricks to find people :) Still have some good memories of Nina & you last Friday night. I don't use Facebook too much, but you can keep in touch at http://www.glenkirkham.co.uk - we've just put it online so there is lots of stuff to add yet! We might even put up our music video which we shot in the mounatains of Switzerland if you're lucky haha

    We're back in the UK now, and it's so cold here too - glad I have a nice big bed & warm blankets here.

    Speak soon x

    SvaraRadera