8 december 2010

Jag längtar inte hem, alls... men...

Jaha, da var det onsdag da. Än sa lange har vi mest slappat och akt omkring lite och kollat hur det ser ut runtomkring. Dock red jag igar! Första gangen i mitt liv bortsett fran nan ponnyridning när jag var liten kanske. Det var läskigt, i alla fall när hästen fick för sig att dra iväg nan sekund. haha, trodde jag skulle ramla av och dö!!! Men nu har jag i alla fall mött en av mina rädslor, bra gjort!

Idag tar vi en roadtrip 2 timmar bort, till Ninas mormor som bor i en större stad. Där vi är nu finns det inte mycket mer än berg, dalar och nagra hus. Det har sin charm med, helt klart, men nu är vi sugna pa utgang :) Nina är för övrigt helt jävla underbar. Vi borde bo nära varandra.


Matilda, jag saknar dig med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar