7 december 2010

God morgon Schweiz du ser ut som ett vykort.

Har sovit tio timmar. Sov som ett litet barn. Skönt!
Nina är precis som jag minns henne och vi skrattar fortfarande at samma saker och det känns som om det var förra veckan jag träffade henne fast det är 10 manader sedan.

Det ser verkligen ut som pa vykort här med alla berg och dalar och sma söta hus.

Vi vet inte alls vad vi ska hitta pa. Vet inte om det blir skidakning nan dag, eller kanske bara att aka upp pa toppen och njuta av solen och sa vidare. Jag är ju inget jättefan av skidakning och dessutom är det dyrt som fan. Jag tror vi klarar oss bra med att prata en massa jävla skit, kolla pa kort och filmer fran Sydafrika och plöja igenom en hel del filmer och dricka vin och röka en och annan cigarett kanske (jag har blivit duktig och röker knappt alls längre).

Vi planerar även Brasilien för fullt och Nina kommer antagligen hänga pa till Roskilde i sommar, det vore sjukt kul!!

Nehe, ut i fantasilandet Schweiz. Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar