28 december 2010

Kom igen kom igen! Waka waka!


Kom igen kom igen. Nu jävlar är jag pepp. Har NÄSTAN slutat röka nu senaste 2-3 månaderna. Har väl kanske blivit 5-10 cigg i veckan på sin höjd. NU ska jag fan försöka få det här till ett nyårslöfte med. Så på lördag slutar jag HELT, kan vara bra i samband med alkoholstoppet med. Får väl se hur det går i Åre. MEN jag försöker i alla fall och jag har helt klart dragit ner på skiten som fan.

Februari blir hårdträning med fotbollen med verkar det som. Då sätts jag på prov. Varenda jävla gympass och dietförslag och så vidare kan slänga sig i väggen. 1,5 timma grusträning och konditionsträning i spåret och intervaller i snön slår allting som ni kan tänka er, ni som bara tränat på gym hela era liv. Jag kommer ihåg att jag grät ibland innan grusträningarna för att de var så jävla jobbiga. Och jag är lat. Men nu JÄVLAR! Jag har aldrig kännt mig pepp förut, men nu gör jag det. Hoppas det håller i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar