27 december 2010

Nu gäller det

Ok. Brukar inte ha nyårslöften. Men nu jävlar. Det verkar rätt så säkert nu att jag kan komma iväg till Brasilien. Det är två månader tills jag åker. Nu gäller det. Jag ska börja träna och äta bra från och med 1 januari. Jag ska vara nykter förutom helgen i Åre kanske. Jag ska gå in för det här! Nu jävlar! Fotboll 1-2 ggr veckan och sen gymmet 2-3 ggr i veckan. Japp! Nu jävlar.

För övrigt så är de här tre bilderna så jävla mycket det jag ser fram emot. Kan ju tyckas att bild två är lite märklig att ha som en peppande bild. Men jag är inte typen som åker till thailand eller mallorca eller tunisien och ligger på stranden hela dagarna, bor på hotell och har All Inclusive. I want the REAL deal, så är det bara. Om jag åker till Brasilien tänker jag se det riktiga Brasilien, och det är barn som de där som kan berätta om sanningen, genom att bara existera och låta mig träffa dom. Varje människa bär på en historia. Jag vill höra en massa historier! Fy sjutton vad pepp jag är.


2 kommentarer:

  1. Du kan få både mitt kostprogram och övningarna om du vill ;P

    SvaraRadera
  2. HAHA nej tack. I do it my way.

    SvaraRadera