6 januari 2011

åååååååka tåg.och buss

Är på väg. Det är väl positivt förstås. Men att åka till Sundsvall för att sen ta buss i 30 mil därifrån känns lagom pepp i mörkret. är väl framme nån gång runt midnatt. Tur att Pia är en nattuggla och gärna sover på mornarna :) Får se om vi hinner med nåt ikväll mer än att gå och lägga oss. Sånt som märks. JÄVLA SJ!
Ska bli fint att träffa Pia. Senast vi gjorde nåt annat än att fika så var vi i Östersund, det var i juli/augusti. Tiden går banne mig fort. Pia är en jävla bra tjej och jag är glad att jag träffat henne. Hon ger mig bara positiv energi och så ska det vara med vänner! Det kommer bli fint att träffa Björn en sväng med och se marmeladorkestern spela lite!

Pia och Björn i somras i våran mini-backluckefest (den riktiga ägde ju rum nån dag innan)
För övrigt är jag så jävla förvirrad just nu och undrar varför jag drar till mig killar som tydligen mår psykiskt dåligt allihopa. Och varför är det så jävla svårt att veta om man borde säga hejdå eller inte? Eller är det jag, jag som har sån jävla separationsångest och håller fast vid personer som kanske inte alls borde hållas fast vid? Jag vet inte. Kan verkligen inte se svaret på frågan.

Den här helgen är nog bra för mig. Rensa skallen.
Sen ska det börjas övningsköras som fan och planeras för Brasilien/Argentina ännu mer. JAG är viktigast och jag ska göra saker JAG mår bra av. Det är något jag lärt mig på vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar