12 februari 2011

God morgon


10 grader kallt ute. Visserligen solsken och vindstilla, men jag är ändå så trött på det. Jag har nog hela tiden vetat att jag inte skulle klara en hel vinter i Sverige i år heller. Inte gjort det sedan vintern 2006/2007.. Kanske nästa år? Hm... Brasilien kan inte kännas mer rätt än det gör nu. Jag är trygg i mig själv, mer än någonsin, jag är mer självständig än någonsin och jag har pengar både innan och efter resan. Alla grejer stämmer för en gångs skull. Kommer bli en fantastisk resa.

Det är så jävla skönt att kunna säga bra saker om mig själv utan att ljuga för mig själv, utan att försöka övertala mig själv eller någon annan. Har mycket saker kvar att jobba på men det är fler saker som fallit på plats senaste året än på flera år sammanlagt innan. Flytten till Mjölby och att satsa på jobbet var det bästa val jag gjort på flera år!

Ikväll blir det mys med Matilda och nykter utgång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar