17 april 2011

Goder morgon

Oj, lite trött. Somnade sent. Grannen hade fest. Jag fick gå över och säga till dom att stänga av musiken då det lät som de spelade i mitt sovrum klockan 01.20. Sen drömde jag en massa och sov halvbra.

Kort dag på jobbet som tur är, slutar 16. Då är det match som gäller.
Jag ska spela balansspelare (mittmittfält) i en 4-3-3 uppställning. Ska bli kul, bara jag orkar! Tänk om man kunde få vara inblandad i ett mål till och med, det händer inte mig så ofta.

Kan inte fatta att veckan är över. Känns som igår jag satt och räknade timmarna till över 60 st på en vecka och undrade hur jag skulle orka. Nu är de snart över! Har ett mördarpass på tisdag igen, men det leder i alla fall till ledigt en vecka i sträck, nästa vecka. GÖTT!

På onsdag har jag tatueringstid!!!! Äntligen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar