17 april 2011

Hej på er

Det har varit en bra dag, Jobbet var ok, trots ett väldigt tråkigt avsked och dessutom en massa stress i huvudet inför festen vi ska fixa med till tisdag.

Åkte direkt till match i Mantorp. Träningsmatch division fyra (B-laget). Det var en trevlig överraskning att jag var utvald att vara Kapten. Tack för förtroendet! Skulle först spela balansspelare på mittfältet. Det var kanske inte riktigt min grej (konstigt nog, jag som spelat typ libro en herrans massa år borde fatta det där), hamnade fel hela tiden. Så efter 20(?) minuter fick jag gå upp ett snäpp och vara vanligt innermittfält i stället. Det gick bättre. Gud vad kul det var att vara med lite framåt i spelet! Och GUD vad jag sprang. Haha. 75 minuter orkade jag, då hade jag haft två krampkänningar i vaderna och orkade inte stå emot längre rent fysiskt, så jag blev utbytt med 15 min kvar av matchen. Helt klart godkänt för att varit borta 5 veckor från träning. En halv cykelspark hann jag med, måste vara brasilienkänningarna som sitter i :)

Nu ska jag sova snart, sova ut i morgon. Hoppas kunna gå ut i solen en sväng mellan maskinerna som ska tvättas. Någon som vill sola med mig kanske, som har balkong med sol på eftermiddagen? Säg till i så fall!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar