17 april 2011

Lucky me!

Jag sitter och funderar över hur jag ska få ihop det med jobb, träning, matcher och vänner. Det känns typ omöjligt.
I helgen bytte jag bort lördagen på jobbet för att få kvalitetstid med Matilda, men insåg idag att det innebär nu att jag missar seriepremiären på måndagen, för att jag jobbar. Och helgen efter det så vill jag gå på tatueringsmässan och festa lite på kvällen, men det går inte för jag har match dagen efter.
Den 21 maj har brorsan en fest jag JÄTTEgärna vill gå på, men måste först försöka få ledig/byta pass (vill inte ta mer semesterdagar) och jag har även match dagen efter så det blir ingen alkohol. Och ja, under den här tiden ska jag hinna träffa mina andra vänner med? Tryck även in att jag ska övningsköra och ta körkort... Suck..

Det är fan i mig en jävla tur att jag inte är kär i någon, att jag inte behöver bry mig om någon på det sättet. Jag hade inte hunnit. Tur....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar