11 april 2011

Inte.

Gick inte till gymmet. Gick till affären och köpte grönsaker, fisk, youghurt, musli och bröd. Jag fortsätter hålla i min nyttighet. Åt en glass på jobbet i helgen, thats it. Annars bara bra grejer. Och röka vill jag verkligen inte, det gör man bara på semester :)

Träning ikväll, tyvärr enda träningen jag kan vara med på den här veckan, jobbar alla andra kvällar. Surt, men så är det väl att vara vuxen antar jag. perfekt fotbollsväder idag dock så jag klagar inte så speciellt mycket.

Hm, försöka få in lite övningskörande med pappa i veckan, men jag jobbar ju fan heeeela tiden:
Tisdag 14-23
Onsdag 09-23
Torsdag 14-23
Fredag 14-23
Lördag 11-23
Söndag 08-17

MEN nästa vecka då jobbar jag bara två dagar och veckan efter bara en dag. JIHUUUU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar