11 april 2011

Ja!

Sov 8-14 efter jobbet, GUD så skönt. Känner mig utvilad. FInt.

Ska ner till gymmet snart och köpa solkort, tänker inte låta brännan försvinna lagom till sommaren kommer, så enkelt är det. Kanske borde köra lite styrketräning för armar och mage med, det enda jag känner att jag inte tränar så mycket genom fotbollsträning. Får se om jag orkar, antagligen inte.

Självklart går det inte övningsköra nästa vecka, upptaget pga att en har semester hela veckan. Så blir sista veckan i April, men ska se till att köra med pappa en massa nästa vecka då. Jag MÅSTE komma igång mer och framåt och känna att jag skulle kunna ta det där jävla kortet i maj/juni någon gång! Suck.. Har jag sagt att jag hatar att göra/lära mig saker när jag MÅSTE? Usch..

Nehe, mot gymmet och låtsassolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar