4 april 2011

omstart

Sydamerika bestod av mycket alkohol, rökande, slö på stranden och massa god mat. Visserligen surfade vi, gick en himlans massa och jag spelade en del fotboll på stranden. MEN nu är det dags för att rensa kroppen lite i en månad eller två. Väldigt lite alkohol, INGA cigg och bra mat och så fotbollsträning plus longboarding på det! Har inte gått upp i vikt på resan MEN tappat en hel del kondition, springandet som äntligen började kännas ok är nog nästan tillbaka på noll igen. Flåset är nog tungt. Tur det är en månad tills serien börjar så att jag kanske hinner träna upp lite i alla fall. Måste införskaffa mig en ny mp3a så jag har musik att lyssna på om jag ger mig ut och springer/åker longboard.

Funder även på inköp av en ny kamera nästa månad. Inget kul att vara utan!

Och så biljett till Roskilde. Och lite nya tatueringar. Och kanske klippa mig?

Hej pengar vad jag älskar er, eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar